«Χρυσάφι» από το facebook στον Νεϊμάρ

Όταν έχεις 89.000.000 ακόλουθους στο Instagram, 60.000.000 στο facebook και 38.000.000 στο twitter, το μόνο σίγουρο είναι πως το μήνυμα σου θα περάσει στον κόσμο. Όταν πρόκειται μάλιστα για διαφήμιση, τότε κάθε ποστάρισμα σημαίνει… χρυσός!

Σύμφωνα με την Parisien, που επικαλείται έρευνα κορυφαίου στελέχους στο διαφημιστικό χώρο, για να βρει την ίδια απήχηση στο κοινό μία εταιρία, θα πρέπει να πληρώσει 460.000€ σε διαφημιστική καμπάνια!

Κάθε ποστάρισμα στους τρεις λογαριασμούς του Βραζιλιάνου επιθετικού λοιπόν, μπορεί, θεωρητικά, να του αποφέρει το συγκεκριμένο ποσό. Ειδικότερα αν αυτό συμβεί κατά τη διάρκεια του παγκοσμίου κυπέλλου.

Η έρευνα δεν έμεινε εκεί όμως. Υπολογίζοντας τα ποσταρίσματα του Νεϊμάρ κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου, το ποσό που μπορεί να λάβει ο 25χρονος άσος πλησιάζει τα 34.000.000€! Περισσότερα και από το συμβόλαιο του με την Παρί Σεν Ζερμέν!