Έξι tips για να ξεπεράσεις τον χωρισμό σε χρόνο dt!

ThinkstockPhotos.com Image Number: 78630827

Συμβαίνει και στις καλύτερες σχέσεις, αλλά ραγίζει καρδιές. Επειδή -μεταξύ μας- κανείς δεν πιστεύει ότι οι άντρες δεν κλαίνε, εμείς σου προτείνουμε μερικά κολπάκια για να ξεπεράσεις ευκολότερα τον χωρισμό και να πας παρακάτω!

1. Kλείσε το chat και βγες 

Μην ανεβάζεις καψουροτράγουδα και μην αναζητάς παρηγοριά σε νέες γνωριμία μέσω διαδικτύου. Αντιθέτως, φόρα τα καλά σου, πάρε τα φιλάρακια σου και βγείτε έξω να το κάψετε. Ο πόνος περνάει παρέα και ο έρωτας περνάει με έρωτα.

 

2. Μην κατηγορείς 

Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να σκέφτεσαι συνεχώς ποιος φταίει, γιατί φταίει, τι λάθη έκανες, τι λάθη έκανε το ταίρι σου. Εντάξει, είναι λογικό στην αρχή να τα σκεφτείς όλα αυτά αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να δηλητριάζεσαι αναπαράγοντας συνεχώς τα ίδια. Άσ’ τα όλα στην άκρη. Εξάλλου, το πιθανότερο είναι είναι να φταις και εσύ και η άλλη. Βάλε, λοιπόν, τελεία και προχώρα.

 

3. Επέτρεψε στον εαυτό σου λίγη θλίψη

Δεν πρέπει να καταπιέζεις τον εαυτό σου. Αν θέλεις, λοιπόν, να πιεις ένα μπουκάλι ουίσκι και να κλάψεις σαν άνθρωπος με την ησυχία σου, κάν’ το. Είναι λυτρωτικό. Δώσε στον εαυτό σου τον χρόνο που χρειάζεται. Αρκεί βέβαια, να μην κρατήσει μία αιωνιότητα!

 

4. Κράτα το μυαλό σου αλλού

Πόνεσες, έκλαψες, χτυπήθηκες, τέλος. Τώρα ήρθε η ώρα να προχωρήσεις και αν αυτό ακόμα σου φαίνεται βουνό, προσπάθησε να κάνεις πολλά άλλα πράγματα και να μην σκέφτεσαι τον χωρισμό. Για παράδειγμα μπορείς να βρεις ένα νέο χόμπι όπως φωτογραφία, ζωγραφική ή ό,τι άλλο ήθελες πάντα να κάνεις αλλά δεν έβρισκες χρόνο.

 

5. Κάνε το καλό 

Δοκίμασε να προσφέρεις εθελοντικά τις υπηρεσίες σου σε έναν οργανισμό. Μπορεί να σου ακούγεται ανούσιο, ωστόσο τα συναισθήματα που θα νιώσεις όταν δεις κάνεις μία αγαθοεργία θα ανταμείψουν τον κόπο και τον χρόνο σου.

 

6. Για σένα νοιάσου και γυμνάσου

Η γυμναστική δεν είναι εκτόνωση αλλά μπορεί θα σε βοηθήσει να διώξεις μακριά τον πόνο. Το «μυστικό» βρίσκεται στις ενδορφίνες, τις ορμόνες της ευτυχίας, οι οποίες θεωρούνται το καλύτερο «φάρμακο» ενάντια στη θλίψη και αποτελούν ισχυρότατο παυσίπονο (100 φορές πιο ισχυρό από τη μορφίνη). Δοκίμασε να αρχίσεις τρέξιμο, ποδήλατο, μπάσκετ, ποδόσφαιρο ή ό,τι άλλο γουστάρεις.