Wednesday, December 11g-point.gr

Κατερίνα Τζερμιά: Η κουζίνα της Θεσσαλονίκης έχει άρωμα και χρώμα!

Δέκα ερωτήσεις αναζητούν δέκα σύντομες απαντήσεις. Πρόσωπα της Θεσσαλονίκης, από όλους τους χώρους, μοιράζονται με τους αναγνώστες της εφημερίδας «Karfitsa» πτυχές της ζωής τους και αδημοσίευτες φωτογραφίες σε μια διαφορετική – μίνι συνέντευξη.

Από την Αναστασία Καρυπίδου

Η Κατερίνα Τζερμιά είναι επιχειρηματίας της Θεσσαλονίκης. Νέα, δημιουργική, σύγχρονη γυναίκα και μητέρα, που «απολαμβάνει» όλους τους ρόλους. Γνωρίζει καλά τον χώρο της εστίασης, σίγουρα έχετε απολαύσει μεζεδάκια και πιάτα σε κάποιο από τα καταστήματα που διατηρεί στην πόλη, ενώ τώρα κατεβαίνει υποψήφια στις εκλογές του ΕΕΘ. Τα υπόλοιπα για την Κατερίνα; Ακολουθούν…

Επιχειρηματίας από …κούνια;

Οικογενειακή υπόθεση εδώ και 30 χρόνια. Την αρχή έκαναν οι γονείς μου και ακολούθησα εγώ, τελειώνοντας τις σπουδές μου, αλλά και τα αδέλφια μου. Διατηρούμε επτά καταστήματα εστίασης σε Θεσσαλονίκη – Αθήνα ενώ ταυτόχρονα δραστηριοποιούμαστε και στο εξωτερικό.

Για ποιο μαγαζί είστε υπερήφανη;

Κάθε ένα έχει τη δική του ξεχωριστή ιστορία αλλά οι «Τηγανιές & Σχάρες» ήταν το πρώτο concept και αυτό που μας καθιέρωσε στο χώρο της εστίασης.

Η Θεσσαλονίκη ξεχωρίζει για το φαγητό της;

Η Θεσσαλονίκη εχει γαστρονομική ταυτότητα, πολυπολιτισμική, με επιρροές από την ιστορική της πορεία. Αποτυπώματα από τη Μικρά Ασία, τον Πόντο και την Κωνσταντινούπολη. Η κουζίνα της Θεσσαλονίκης έχει άρωμα και χρώμα… ! Η οικειότητα και η αλληλεπίδραση μεταξύ πελατών και και προσωπικού είναι στοιχειό που μεταμορφώνει ένα απλό φαγητό σε σχέση…

Τι πρέπει να προσέχει ένας σωστός επιχειρηματίας;

Σύνδεση του ονόματος του με μια σχέση εμπιστοσύνης και ασφάλειας  με το ανθρώπινο δυναμικό, τους πελάτες και τους προμηθευτές του. Αυτό προσδίδει μεγάλη αξία σ’ έναν επιχειρηματία και οδηγεί στην αναγνωρισιμότητα του.

Screenshot

Γιατί υποψήφια στις εκλογές του ΕΕΘ;

Η εστίαση πρέπει να έχει φωνή στο Επιμελητήριο. Συμπορεύομαι με τον Θάνο Κουλουτμπάνη ώστε ο τόσο σοβαρός φορέας να έχει πιο ουσιαστικό και υποστηρικτικό ρόλο. Να γίνει ακόμη πιο γνωστός, χρήσιμος και άμεσα προσβάσιμος στον κάθε επαγγελματία.

Βασικά προβλήματα της εστίασης;

Λείπουν οι συντονισμένες δράσεις με στόχο τη διάδοση της γαστρονομικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης. Επίσης, η εκπροσώπηση του συνόλου των επιχειρήσεων και όχι επίλεκτων. Τέλος απαιτούνται συντονισμένες ενέργειες για εύρεση προσωπικού που, θεωρώ ότι, είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα τα τελευταία χρόνια στο κλάδο μας και επιμορφωτικά προγράμματα στα ήδη υπάρχοντα μέλη τους.

Εάν η πόλη ήταν «πιάτο» θα ήταν;

Δεν θα ήταν πιάτο…θα ήταν μεζέδες στη μέση… μια τηγανιά, ένα μπουγιουρντί και ανθρώπους τριγύρω να τσουγκρίζουν στην υγειά μας!

Πόσες ώρες θα θέλατε ιδανικά να έχει η μέρα;

‘Οσες και να έχει η δυναμικότητα, η αποφασιστικότητα, η οργάνωση και η προτεραιοποίηση θα κάνουν τη διαφορά.

Δεν αποχωρίζεστε ποτέ…   

Την οικογένεια μου…. και το πείσμα μου και την επιμονή για κάθε τι που με ενδιαφέρει.

Πως ονειρεύεστε το μέλλον;

Σίγουρα με περισσότερη αισιοδοξία… Επαγγελματικά να συνεχίζω το δημιουργικό «χτίσιμο» και σε προσωπικό επίπεδο να απολαμβάνω τις στιγμές με τα αγαπημένα μου πρόσωπα.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ KARFITSA

G Point