Thursday, April 25g-point.gr

ΟΛΘ: Επένδυση ύψους 180 εκατ. από την Κοινοπραξία του Ιβάν Σαββίδη!

Στην τελική ευθεία μπαίνει το έργο επέκτασης του 6ου προβλήτα μετά και τη συμφωνία που υπογράφτηκε την Τετάρτη (4.9) μεταξύ της ΟΛΘ Α.Ε. και της Κοινοπραξίας “HILL INTERNATIONAL N.V. – ΡΟΓΚΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Α.Ε.”. Αντικείμενο της σύμβασης είναι «Επικαιροποίηση Μελέτης και Διαχείριση Έργου (Project Management) της Επέκτασης της Λιμενικής Υποδομής του 6ου Προβλήτα», έργο το οποίο αποτελεί μέρος των Υποχρεωτικών Επενδύσεων, συνολικού ύψους 180 εκατομμύριων ευρώ, που έχει αναλάβει η ΟΛΘ Α.Ε. και περιλαμβάνει την κατασκευή:

-Νέου πρόσθετου κρηπιδώματος μήκους 460 μέτρων με ωφέλιμο βάθος -17,6μ. τουλάχιστον.
-Πρόσθετης χερσαίας ζώνης, πλάτους τουλάχιστον 300 μέτρων, κατά μήκος του παραπάνω νέου κρηπιδώματος.
-Όλων των συμπληρωματικών έργων υποδομής που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της πλήρους λειτουργικότητας του νέου κρηπιδώματος και της αντίστοιχης χερσαίας ζώνης.

Σύμφωνα με τη σύμβαση, η διάρκεια του έργου είναι 46 μήνες και η Κοινοπραξία θα παρέχει, υπό την εποπτεία και τελική έγκριση της ΟΛΘ Α.Ε., τις ακόλουθες υπηρεσίες:

α) Προετοιμασία και εκπόνηση του Σχεδίου Οριστικής Μελέτης για την «Επέκταση της Λιμενικής Υποδομής του 6ου Προβλήτα», συμπεριλαμβανομένων των τευχών δημοπράτησης για την ανάθεση της κατασκευής του έργου.
β) Διαχείριση Έργου (Project Management) και επίβλεψη της κατασκευής του παραπάνω έργου.

Στον ΟΛΘ το επενδυτικό σχήμα αποτελείται από Γερμανούς, Γάλλους και τον ιδιοκτήτη του ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδη, ο οποίος συμμετέχει στην επένδυση.

«Η ΟΛΘ Α.Ε. προχωρά με γρήγορους ρυθμούς στην υλοποίηση του Προγράμματος Υποχρεωτικών Επενδύσεων με έργο αιχμής την επέκταση του 6ου Προβλήτα. Στόχος μας είναι η έναρξη της κατασκευής του έργου το συντομότερο δυνατό προκειμένου το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να διαθέτει τις απαραίτητες υποδομές ώστε να εξελιχθεί σε μεταφορικό κόμβο διεθνούς εμβέλειας για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Βαλκανική, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής. Παράλληλα υλοποιείται το πρόγραμμα αναβάθμισης του εξοπλισμού της εταιρείας, καθώς η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και του επιπέδου εξυπηρέτησης αποτελεί στρατηγικό στόχο για την ΟΛΘ Α.Ε.» ανέφερε ο Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., κ. Σωτήρης Θεοφάνης, ο οποίος υπέγραψε τη σύμβαση για λογαριασμό της ΟΛΘ Α.Ε..

Διάβασε  Σβαμπ: «Κάτι μας λείπει το τελευταίο διάστημα, δεν γίνεται συνεχώς να κυνηγάμε στο σκορ»

Με τη σειρά του, ο Αντιπρόεδρος της Hill και Διευθύνων Σύμβουλος Νότιας Ευρώπης, κ. Μανώλης Σιγάλας, τόνισε: «Η αναβάθμιση των υποδομών του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι μία άμεση επένδυση ιδιαίτερης σπουδαιότητας για την πόλη της Θεσσαλονίκης που συγχρόνως προωθεί τις διασυνοριακές συνέργειες στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενισχύοντας ουσιαστικά την προοπτική ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή. Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για όλους εμάς στην Hill International η συμμετοχή μας σε ένα έργο τέτοιας δυναμικής και μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της κοινοπραξίας είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε σκληρά, σε συνεργασία με τα στελέχη της ΟΛΘ Α.Ε. και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, για την επιτυχή υλοποίηση του έργου».

Χαρακτηριστικό είναι ότι κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2019, η διακίνηση transit φορτίου από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αυξήθηκε κατά 40%, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνει η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ στις στρατηγικές συμμαχίες και στην ανάπτυξη των λεγόμενων “dry ports” (εμπορευματικών κέντρων) στα Βαλκάνια και, ήδη, προς την κατεύθυνση των συνεργασιών, έχουν γίνει σημαντικές επαφές με κυβερνήσεις αλλά και με οικονομικούς παράγοντες σε Σκόπια, Βουλγαρία και Σερβία.

Θυμίζουμε ότι στον ΟΛΘ το επενδυτικό σχήμα αποτελείται από Γερμανούς, Γάλλους και τον Ιβάν σαββίδη, ο οποίος συμμετέχει κανονικά στην επένδυση!

G Point