Σεξομπλόκο; Να για ποιους λόγους μπορείς να το πάθεις!

Το πρόβλημα στο σεξ δεν χρειάζεται να είναι πάντα σωματικό, διότι πολλές φορές και η ψυχική υγεία παίζει  σημαντικό ρόλο.

Ιδού οι λόγοι που μπορεί να μην σου κάνει «κούκου».

Είναι γνωστό ότι το άγχος δεν είναι καλό για την υγεία μας. Μπορεί η διατροφή σου να είναι ιδιαίτερα προσεγμένη, αν όμως βρίσκεσαι μέσα στο άγχος όλη την μέρα υπάρχει πιθανότητα να μην μπορεί να αποδώσεις στο κρεβάτι. Στο μεταξύ, και η αϋπνία προκαλεί χαμηλότερα επίπεδα τεστοστερόνης. Γι’ αυτό, λοιπόν, μην αφήνεις τον ύπνο σου για να δεις τηλεόραση ή να κάνεις άλλα πράγματα.

Ταυτόχρονα, να θυμάσαι ότι η γυμναστική μπορεί να σου αυξήσει την τεστoστερόνη. Με την άσκηση μπορεί να γίνει αύξηση της τεστοστερόνης μέχρι και 250%, ενώ ο ψευδάργυρος είναι ένα ακόμα θρεπτικό συστατικό που χρειάζεται για να κρατήσεις τα επίπεδα τεστoστερόνης σου σε υγιή επίπεδα. Αν λοιπόν, λείπουν από τη ζωή σου μπορεί να προκαλούν προβλήματα στο σεξ.