Τέσσερα μυστικά για είσαι πάντα… ντούρος!

Η στυτική δυσλειτουργία είναι μία κατάσταση που μπορεί να αποφευχθεί με μερικά έξυπνα κόλπα.

Για σένα νοιάσου και γυμνάσου

Επειδή οι άντρες με διαβήτη και καρδιοαγγειακές παθήσεις έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να εμφανίσουν στυτική δυσλειτουργία, φρόντισε την υγεία σου όσο περισσότερο γίνεται. Βάλε στη διατροφή σου πολλά λαχανικά δηλαδή και φρούτα και μην ξεχνάς την άσκηση. Η γυμανστική κρατά την καρδιά σε ρυθμό και σε βοηθάει να διατηρήσεις το βάρος σου.

Ξέχνα το άγχος

Το στρες δεν καταστρέφει μόνο την ψυχική σου υγεία, αλλά και το σώμα σου. Για την ακρίβεια, η υψηλή αρτηριακή πίεση και η χοληστερίνη μπλοκάρουν την κυκλοφορία του αίματος, καταστρέφοντας τα αιμοφόρα αγγεία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην πηγαίνει αρκετό αίμα και προς το πέος, δημιουργώντας στυτική δυσλειτουργία.

Εξασκήσου

Οι ασκήσεις Kegel που κάνουν γυναίκες και άντρες βασίζονται στις συσπάσεις βοηθούν τους μύες της πυελικής περιοχής σου να γυμναστούν και οι σεξολόγοι τις συστήνουν κυρίως για να αυξήσει κανείς τον χρόνο παραμονής του στο κρεβάτι. Βοηθούν και στο να είσαι πάντα ντούρος.

Τσέκαρε την τεστοστερόνη

Ένας ακόμα κύριος λόγος στυτικής δυσλειτουργίας είναι τα χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης. Παρότι η σχέση της με την στύση είναι περίεργη, αν παρατηρήσεις τα επίπεδά της να πέφτουν κατακόρυφα μετά τα 40 (σ.σ.: ο μέσος όρος πτώσης που έχει παρατηρηθεί σε αυτή την ηλικία, είναι 1.3% ανά έτος), καλό θα ήταν να μιλήσεις με έναν γιατρό.