Saturday, April 13g-point.gr

ΠΑΟΚ: Γιατί πάγωσε…η μετακόμιση στο Καυτανζόγλειο

Αυτό που συζητιέται εσωτερικά στους νταμπλούχους δεν είναι άλλο από τη διάθεση της κυβέρνησης να ασχοληθεί με τους φακέλους άλλων γηπέδων (όπως του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό και της ΑΕΚ με το το κλειστό γήπεδο στα Άνω Λιόσια) που έχουν έρθει στην επιφάνεια το τελευταίο διάστημα.

Ταυτόχρονα, αφήνουν πίσω την πρόθεση του ΠΑΟΚ να στεγαστεί για περίπου δυο χρόνια στο Καυτανζόγλειο, αναλαμβάνοντας το κόστος των έργων που θα χρειαστούν για να κάνουν το συγκεκριμένο στάδιο να καλύπτει τις ανάγκες του συλλόγου αλλά και των διοργανώσεων στις οποίες μετέχει.

Οι συζητήσεις ανάμεσα στους εκπροσώπους του εθνικού σταδίου και τους επιτελείς του ΠΑΟΚ έχουν αρχίσει εδώ και περισσότερο από έξι μήνες, όμως δεν βρέθηκε σημείο επαφής. Η ανησυχία των ανθρώπων του Δικεφάλου έχει να κάνει με την προσπάθειά τους να «τρέξουν» το θέμα της νέας Τούμπας με γοργούς ρυθμούς, έχοντας βάλει τις βάσεις για την έκδοση του ειδικού χωρικού σχεδίου μέχρι το τέλος του 2019.

Σε κάθε περίπτωση, το θέμα έχει μείνει στάσιμο και στον ΠΑΟΚ περιμένουν εξελίξεις…

 

Η ανακατασκευή της Τούμπας είναι ένα σπουδαίο πρότζεκτ και ταυτόχρονα το μεγάλο όνειρο του ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη. Τα εμπόδια που πρέπει να αρθούν, όμως, προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες είναι πολλά και το αρχικό πλάνο που προέβλεπε την μετακόμιση του Δικεφάλου στο «Καυταντζόγλειο», δεν φαίνεται να προχωρά.

Το νέο πλάνο του ΠΑΟΚ είναι να ασκήσει πίεση στους αρμόδιους φορείς, ώστε τα έργα στο Καυταντζόγλειο να ξεκινήσουν στις αρχές του 2020, ώστε να καταστεί δυνατή η μετακόμιση της ομάδας στο ξεκίνημα της περιόδου 2020-2021.

Διάβασε  Η θέση του ΠΑΟΚ για το ενδεχόμενο να σφυρίξουν Έλληνες διαιτητές στα παιχνίδια του Άρη και της ΑΕΚ

Σε ό,τι αφορά το χωρικό σχέδιο, τα πράγματα προχωρούν βάσει του αρχικού πλάνου που εκπονήθηκε από ομάδα ειδικών. Μετά από τις πρώτες εγκρίσεις από πλευράς Δήμου και Περιφέρειας, το σχέδιο κατατέθηκε στο υπουργείο Περιβάλλοντος.

Όταν εξασφαλιστεί η έγκριση και από το υπουργείο, θα δρομολογηθούν οι οριστικές χωροταξικές, περιβαλλοντολογικές και κυκλοφοριακές μελέτες, θα γίνει δημόσια διαβούλευση και τελικά, εφόσον δεν ανακύψουν προβλήματα, η διαδικασία θα ολοκληρωθεί με την έκδοση του σχετικού προεδρικού διατάγματος.

G Point