Πέμπτη, 25 Ιουνίουg-point.gr

Επέστρεψε στις προπονήσεις o Βιεϊρίνια!

Την πρώτη του προπόνηση με την ομάδα, μετά την επιστροφή του στον ΠΑΟΚ, πραγματοποίησε ο Αντρέ Βιεϊρίνια.

Ο Πορτογάλος ξεπέρασε την περιπέτεια με τον κορωνοϊό και βρέθηκε σήμερα στην Τούμπα, παίρνοντας μέρος στην προπόνηση.

Ο Βιεϊρίνια ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, προκειμένου να βρει σιγά σιγά τον ρυθμό που του λείπει και να τεθεί κανονικά στην διάθεση του Πάμπλο Γκαρσία.

Διάβασε  ΠΑΟΚ: Μία… ανάσα από συμφωνία με Ελουστόνδο