Για τέταρτη σεζόν θα αγωνιστεί στην ομάδα χάντμπολ γυναικών του ΠΑΟΚ η Έλενα Κερλίδη
Παραμένει χαντμπολίστρια του ΠΑΟΚ η Έλενα Κερλίδη. Ο Ερασιτέχνης «δικέφαλος» ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με την 26χρονη διεθνή εξτρέμ για τέταρτη συνεχόμενη σεζόν μετά την καταλυτική της συμμετοχή στην κατάκτηση του νταμπλ από τις «ασπρόμαυρες» τη σεζόν που ολοκληρώθηκε.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση:
«Ο ΠΑΟΚ και το τμήμα χάντμπολ γυναικών ανακοινώνουν την ανανέωση συνεργασίας με την αθλήτρια, Έλενα Κερλίδη, για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027. Η Ελληνίδα εξτρέμ, γεννημένη το 2000 και με ύψος 178cm, συνεχίζει για τέταρτη σεζόν στα ασπρόμαυρα, προερχόμενη από την περυσινή σεζόν με την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος και του πρωταθλήματος, ούσα, μάλιστα, και MVP των τελικών.
Για την ανανέωση συνεργασίας με τον ΠΑΟΚ, η Έλενα Κερλίδη δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγ...








