Η ΔΕΑΒ επέβαλε χρηματικό πρόστιμο στον ΠΑΟΚ για όσα συνέβησαν μετά τη λήξη του δεύτερου ημιτελικού στο «PAOK SPORTS ARENA»
Χρηματικό πρόστιμο επέβαλε η ΔΕΑΒ στον ΠΑΟΚ για όσα έγιναν μετά τη λήξη του ημιτελικού κόντρα στον Παναθηναϊκό.
Συγκεκριμένα η ομάδα της Θεσσαλονίκης, καλείτε να πληρώσει πρόστιμο αξίας 15.000 ευρώ, λόγω έντασης που υπήρξε στη φυσούνα του γηπέδου, αμέσως μετά το τέλος του αγώνα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΔΕΑΒ:
«Από τη ΔΕΑΒ ανακοινώνονται τα εξής:
Αφού έλαβε υπόψη της
α) την Αναφορά της αρμόδιας Αστυνομικής Διεύθυνσης,
β) την Έκθεση του τεχνικού Παρατηρητή της διοργανώτριας αρχής,
γ) την Έκθεση του Παρατηρητή της ΔΕΑΒ,
δ) το βιντεοληπτικό υλικό του ηλεκτρονικού συστήματος εποπτείας της αθλητικής εγκατάστασης,
από τα οποία προκύπτει ότι, μετά τη λήξη του αγώνα ΚΑΕ ΠΑΟΚ – ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, στις 30/05/2026, στο PAOK SPORTS ARENA της Θεσσαλονίκης, για τα Playoffs του π...







