Τετάρτη, 24 Ιουνίουg-point.gr

Οι αναμνήσεις του Κωνσταντίνου Ζέρβα από το κύπελλο Κόρατς του 1994!(video)

Mε αφορμή την σημερινή επέτειο της κατάκτησης του κυπέλλου Κόρατς από την ομάδα μπάσκετ του ΠΑΟΚ, πριν από 27 χρόνια στην Τεργέστη, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, που ήταν τότε μέλος της διοίκησης του ΤΑΚ ΠΑΟΚ, ξετύλιξε το κουβάρι των αναμνήσεων του, στην διάρκεια της εκπομπής Δημότης On Line, στην TV 100.

Διάβασε  Ο Αλέσιο Λίσι έφτασε στη Θεσσαλονίκη και συμμετείχε σε δείπνο εργασίας με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ