Τετάρτη, 24 Ιουνίουg-point.gr

ΑΣ ΠΑΟΚ:«Φέρομαι υπεύθυνα, μένω σπίτι»

Το δικό του μήνυμα κατά της πανδημίας στέλνει ο Ερασιτέχνης ΠΑΟΚ μέσω του προφίλ του στα social media.

«Φέρομαι υπεύθυνα, μένω σπίτι», αναφέρει η ανάρτηση του Δικεφάλου…

Διάβασε  Ο αρχηγός του ΠΑΟΚ, Άντριγια Ζίβκοβιτς θέλησε με ένα ξεχωριστό μήνυμα στα social media να αποχαιρετήσει τον Ραζβάν Λουτσέσκου