Τετάρτη, 24 Ιουνίουg-point.gr

Man-ifesto

Γυμνή (σχεδόν) στο κρεβάτι η Κιμ Καρντάσιαν (εικόνα)
Planet Women

Γυμνή (σχεδόν) στο κρεβάτι η Κιμ Καρντάσιαν (εικόνα)

Ξέρει το πώς να «τρελαίνει» τους εκατομμύρια ακόλουθούς της. Αφήνοντας να περάσουν οι γιορτές, η Κιμ Καρντάσιαν έκανε «ποδαρικό» στη νέα χρονιά, με μία πικάντικη φωτογραφία της. Ποζάροντας αισθησιακά στο κρεβάτι της, φορώντας μόνο το εσώρουχό της, η τηλεπερσόνα προκάλεσε ντελίριο στον αντρικό πληθυσμό.
Διαφωνείς; Με διαφορά τα καλύτερα οπίσθια (εικόνες)
Planet Women

Διαφωνείς; Με διαφορά τα καλύτερα οπίσθια (εικόνες)

Θεωρείται μία από τις κορυφαίες παρουσίες του Instagram. Γνωρίζοντας ότι το έχει στα σημεία, καθημερινά το «βομβαρδίζει» με τα juicy και καλοσχηματισμένα οπίσθιά της. Με καταγωγή από τη Νέα Ζηλανδία, η Ροζάνα Αρκλ, σύμφωνα με πολλούς διαθέτει τα καλύτερα οπίσθια του πλανήτη. Βέβαια δείχνουν να είναι κάπως πειραγμένα, με τη βοήθεια της πλαστικής χειρουργικής, αλλά το αποτέλεσμα είναι αυτό που μετράει.
Το κινητό σου σε κατασκοπεύει;
Gad-gets

Το κινητό σου σε κατασκοπεύει;

Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, υπάρχουν δεκάδες εφαρμογές και παιχνίδια που κατεβάζεις στο smartphone σου, μέσω Google Play και App Store και είναι πιθανόν να σε κατασκοπεύουν... (περισσότερα…)
Υποκλινόμαστε στα πόδια της Μπέλας Χαντίντ (εικόνες)
Planet Women

Υποκλινόμαστε στα πόδια της Μπέλας Χαντίντ (εικόνες)

Την επέλεξαν για να διαφημίσει τα παπούτσια της, αλλά βλέποντας το αποτέλεσμα, το μάτι σου μόνο στα παπούτσια που φοράει, δεν πάει με τίποτα. Η Μπέλα Χαντίντ έγινε η νέα μούσα της εταιρείας του Zannotti, αλλά ο φωτογραφικός φακός αποθέωσε τα σέξι σημεία του σώματός της, και τα ατελείωτα πόδια της.
Ο Μιραλάς έφερε συσπείρωση και αισιοδοξία
Featured, G-MAN of the Day

Ο Μιραλάς έφερε συσπείρωση και αισιοδοξία

Ο Κέβιν Μιραλάς επέστρεψε στον Ολυμπιακό και το G-point γράφει λίγες λέξεις για τον Βέλγο που ο ερχομός του γέμισε με αισιοδοξία το στρατόπεδο των «ερυθρολεύκων». Η πρώτη γνωριμία του Κέβιν Μιραλάς με το κοινό του «Γεώργιος Καραϊσκάκης» ήταν στις 18 Φεβρουαρίου του 2009. Τότε είχε έρθει ως αντίπαλος με την γαλλική Σεντ Ετιέν, η οποία είχε περάσει σαν «σίφουνας» από το Φάληρο κερδίζοντας με 3-1 τον Ολυμπιακό για τη φάση των «32» του κυπέλλου UEFA. Ο ίδιος είχε διακριθεί σε εκείνον τον αγώνα αφού αν και δεν πέτυχε κάποιο από τα τρία γκολ των φιλοξενούμενων (1-3 το αποτέλεσμα) συμμετείχε σε πολλές ευκαιρίες της ομάδας του και γενικά έδειχνε ότι ήξερε ποδόσφαιρο. Ενάμιση περίπου χρόνο αργότερα ο Βέλγος πιάνει λιμάνι ως δανεικός και σχεδόν με το... καλημέρα δείχνει ότι θα απασχολήσει ...