Πέμπτη, 25 Ιουνίουg-point.gr

Μεγάλη ένταση στην Τούμπα με τη λήξη… με αφορμή ένα fair play, που δεν τήρησαν οι Γερμανοί

Μεγάλη ένταση είχαμε στο φινάλε του αγώνα του ΠΑΟΚ με την Άιντραχτ στην Τούμπα!

Με το σφύριγμα της λήξης και με αφορμή ένα fair play, που δεν τήρησαν οι Γερμανοί σε τραυματισμό του Βιεϊρίνια (έπεσε στον αγωνιστικό χώρο με κράμπα μετά από υπερπροσπάθεια), υπήρξαν διαπληκτισμοί στο φινάλε μεταξύ των ανθρώπων των δύο ομάδων!

Ευτυχώς, μερικά λεπτά αργότερα το επεισόδιο έληξε, αλλά η σύρραξη στο φινάλε έφερε την κόκκινη κάρτα σε Μεϊτέ και Τραπ!

Διάβασε  Ασπίδα Γκαγκάτση σε Κωνσταντέλια: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίησή του, πάντα ανοιχτές οι πόρτες της Εθνικής»