Πέμπτη, 25 Ιουνίουg-point.gr

Εξομολόγηση Κεντζιόρα: Αποχώρησα από τον ΠΑΟΚ για προσωπικούς λόγους

Σε προσωπικούς λόγους απέδωσε ο Τόμας Κεντζιόρα την απόφασή του ν’ αποχωρήσει από τον ΠΑΟΚ έπειτα από 3,5 χρόνια, προκειμένου να επιστρέψει στη Ντιναμό Κιέβου.

«Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω», ανέφερε ο Πολωνός αμυντικός και πρόσθεσε:«Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος».

Διάβασε  Κωνσταντέλιας: Έθεσε εαυτόν εκτός Εθνικής ομάδας για τις επόμενες υποχρεώσεις της!