Πέμπτη, 25 Ιουνίουg-point.gr

Στην ομάδα χάντμπολ γυναικών του ΠΑΟΚ θα αγωνιστεί για τρίτη σερί χρονιά η Ολίνα Ανδρίτσου

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

«Ο ΠΑΟΚ και το τμήμα χάντμπολ γυναικών ανακοινώνουν την ανανέωση συνεργασίας με την αθλήτρια, Ολίνα Ανδρίτσου, για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027. Η Ελληνίδα διεθνής πλέι μέικερ, γεννημένη το 1998 και με ύψος 167cm, συνεχίζει για τρίτη χρονιά στα ασπρόμαυρα, ύστερα από την περυσινή άκρως πετυχημένη σεζόν με την κατάκτηση του νταμπλ. Μάλιστα, η Ολίνα Ανδρίτσου αναδείχθηκε MVP στην κατάκτηση του Κυπέλλου στην Άρτα.

Για την ανανέωση συνεργασίας με τον ΠΑΟΚ mαteco, η Ολίνα Ανδρίτσου δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, acpaok.gr: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που συνεχίζω στον ΠΑΟΚ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τη διοίκηση κι όλους τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη τους, η οποία ήταν καθοριστική για να συνεχίσουμε μαζί αυτή την πορεία. Από την πλευρά μου, θα συνεχίσω να δουλεύω με την ίδια αφοσίωση, πάθος και συνέπεια, ώστε να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της και να παραμείνει εκεί όπου ανήκει, στην κορυφή».

Διάβασε  Ασπίδα Γκαγκάτση σε Κωνσταντέλια: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίησή του, πάντα ανοιχτές οι πόρτες της Εθνικής»