Κυριακή, 28 Ιουνίουg-point.gr

Ο Δημήτρης Χασεκίδης ξεκαθαρίζει τα πράγματα για ότι συνέβη στο χθεσινοβραδινό (20/10) Διοικητικό Συμβούλιο του Α.Σ. ΠΑΟΚ

Αναλυτικά, η δήλωση του Μέλους του Δ.Σ. του Α.Σ. ΠΑΟΚ και Διοικητικού Υπευθύνου των τμημάτων Χάντμπολ:
«Ως μέλος του ΔΣ του ΑΣ ΠΑΟΚ θέλω να δηλώσω τα εξής σχετικά με τη χθεσινή συνεδρίαση: Ψήφισαν 7 μέλη του ΔΣ σχετικά με τις προτάσεις για το μνημόνιο συνεργασίας της Νέας Τούμπας, μεταξύ των οποίων και εγώ ο ίδιος. Στη συνέχεια, λόγω ενός προβλήματος ξαφνικής αδιαθεσίας ενός μέλους του ΔΣ, το οποίο είχε ήδη ψηφίσει, διεκόπη η διαδικασία. Αδιάψευστος μάρτυρας τα ηχητικά των πρακτικών. Αύριο, θα συνεχιστεί η διαδικασία και θα ψηφίσουν τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ που δεν έχουν ψηφίσει. Οτιδήποτε άλλο δεν είναι αληθές».
Διάβασε  Δημοσιεύμα στην Αργεντινή συνδέει τον ΠΑΟΚ με τον επιθετικό της Μπόκα Τζούνιορς, Μιγκέλ Μερεντιέλ