Σάββατο, 27 Ιουνίουg-point.gr

Το ποστάρισμα του Σαββίδη για την πρόκριση

Ο Γιώργος Σαββίδης μετά το τέλος του αγώνα του ΠΑΟΚ με τον Πανιώνιο και μετά την πρόκριση του Δικέφαλου στο παιχνίδι που πήγε είχε τη δική του αντίδραση διαδικτυακά ποστάροντας το εξής:

 

Διάβασε  Στη Θεσσαλονίκη για την επικείμενη επιστροφή του στους «ασπρόμαυρους» για να αναλάβει ρόλο στις ακαδημίες ο Ελ Καντουρί