Κυριακή, 28 Ιουνίουg-point.gr

Το πρώτο μήνυμα του Στέφαν Σβαμπ μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του στον ΠΑΟΚ

Ο Σβαμπ μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του στον ΠΑΟΚ, προχώρησε σε ανάρτηση στον λογαριασμό του στο instagram. Ο έμπειρος Αυστριακός μέσος ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Το ταξίδι μου συνεχίζεται με το ίδιο πάθος και νέα πρόκληση. Σας ευχαριστώ για το θερμό καλωσόρισμα».

 

Διάβασε  Στη Θεσσαλονίκη για την επικείμενη επιστροφή του στους «ασπρόμαυρους» για να αναλάβει ρόλο στις ακαδημίες ο Ελ Καντουρί