Το τόλμησε και έκανε χαμό: Η επιστολή ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ σε FIFA και UEFA (εικόνα)
Ο αρχηγός του ΠΑΟΚ, Αντελίνο Βιεϊρίνια, προχώρησε σε μια ασυνήθιστη πρωτοβουλία, μετά την ανακοίνωση της βαριάς τιμωρίας της ομάδας του.
Ο πορτογάλος ποδοσφαιριστής συνέταξε επιστολή -την οποία και ανάρτησε στο Isntagram- μέσω της οποίας απευθύνεται στις υπερκείμενες Συνομοσπονδίες ποδοσφαίρου.
Αναλυτικά η επιστολή:
«Αγαπητοί κύριοι των FIFA και UEFA, είμαι ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, αρχηγός της ομάδας, πρωταθλητής Ευρώπης με την εθνική ομάδα της Πορτογαλίας. Πριν λίγους μήνες, αποφάσισα να επιστρέψω στην Μακεδονία (τη μοναδική, αυθεντική, ΕΛΛΗΝΙΚΗ) για να βοηθήσω την ομάδα μου να κερδίσει το πρωτάθλημα.
Παίξαμε επτά παιχνίδια δίχως κόσμο και τα κερδίσαμε όλα. Ξεκίνησα με ένα τραυματισμό και στη συνέχεια με χειρουργείο. Παρόλα αυτά, μαζί με τους συμπαίκτες και τον προπονητή, κερδ...








