Το “αντίο” του ΑΡΗ στον Παναγιώτη Γιαννάκη- Η επίσημη ανακοίνωση
Τον τερματισμό της συνεργασίας με τον Παναγιώτη Γιαννάκη και την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας από τον Βαγγέλη Αγγέλου γνωστοποίησε επίσημα σήμερα η ΚΑΕ Άρης, απόφαση που είχε ήδη παρθεί μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ.
Στο σχετικό κείμενο, για το νέο προπονητή του τμήματος, αναφέρεται: «Η Άρης ΚΑΕ ανακοινώνει τη συμφωνία της με τον Βαγγέλη Αγγέλου μέχρι το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου. Αυτή θα είναι η τρίτη θητεία του στον πάγκο της ομάδας μας, καθώς έχει εργαστεί στον Άρη τη σεζόν 2002-2003 ως συνεργάτης του Μίλαν Μίνιτς και ως πρώτος προπονητής από τις αρχές της περιόδου 2012-2013 μέχρι το πρώτο μισό της σεζόν 2013-2014.
Σαν πρώτος προπονητής έχει δουλέψει ακόμη στην Α.Γ.Ε. Χαλκίδας, στην ΑΕΚ (2007-2008), στα Τρίκαλα (2008-2009) στην Anadolou Efes (2013-2014) και στον Προμηθ...








