ΠΑΟΚ – ΟΦΗ 2-3: Το κύπελλο στο Ηράκλειο μετά από ένα παιχνίδι θρίλερ
Ο τελικός του κυπέλλου εξελίχθηκε σε θρίλερ, ο ΟΦΗ έκανε το «μπαμ» και το τρόπαιο κατέληξε στο Ηράκλειο μετά από 39 χρόνια! Οι παίκτες του Χρήστου Κόντη κατέκτησαν πανάξια το κύπελλο και τους αξίζουν πολλά μπράβο.
Ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε νωρίς με τον Μιχαηλίδη (15’), η κρητική ομάδα γύρισε το παιχνίδι με γκολ των Φούντα στο 28’ και Νους στο 50’, όμως ο Δικέφαλος ισοφάρισε στο 97’ και το παιχνίδι οδηγήθηκε στην παράταση. Ο ΟΦΗ στην εκπνοή του πρώτου 15λεπτου βρήκε γκολ με τον Ισέκα (πέναλτι), πήρε κεφάλι στο σκορ με 3-2 κι αυτό ήταν το τελικό αποτέλεσμα.
Στο Πανθεσσαλονικό στάδιο παρουσία περίπου 15.000 φιλάθλων, οι Θεσσαλονικείς διεκδίκησαν το 9ο Κύπελλο στην αιωνόβια ιστορία τους, αλλά δεν τα κατάφεραν. Ενώ οι Κρητικοί στην τέταρτη παρουσία τους σε τελικό έψαχναν τη δεύτερη κατάκτηση, μετ...








