Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια μίλησε σε εκπομπή οπαδών του «δικέφαλου» για τον Πάμπλο Γκαρσία, τον Λουτσέσκου, τη νέα σεζόν και τον ίδιο!
Συνέντευξη σε οπαδική εκπομπή του ΠΑΟΚ παραχώρησε ο Αντελίνο Βιεϊρίνια. Ο αρχηγός του «δικέφαλου» αναφέρθηκε σε όλα τα «καυτά» θέματα των «ασπρόμαυρων». Παραδέχτηκε μιλώντας στο «Οκ radio» πως ο Πάμπλο Γκαρσία είναι στεναχωρημένος μετά την εξέλιξη που είχε η συνεργασία του με την ομάδα. Είπε τα καλύτερα για τον Ουρουγουανό, αλλά και για τον Ραζβάν Λουτσέσκου.
Επισήμανε πως ο ΠΑΟΚ είναι πάνω απ’ όλους, ενώ ξεκαθάρισε πως θα χτιστεί μια νέα ομάδα οπότε θα χρειαστεί υπομονή. Όσο για τον ίδιο, επανέλαβε πως δε θέλει να… κλέβει την ομάδα, έτσι όσο νιώθει πως μπορεί να βοηθά, θα το κάνει.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Βιεϊρίνια:
Για τη σεζόν: «Δύσκολη χρονιά, το ξέρετε όλοι ότι για εμένα δεν άρχισε με τον καλύτερο τρόπο, ήταν δύσκολη σεζόν γενικά για την ομάδα, αλλά νομίζω προς το τέλος βρή...








