Κυριακή, 7 Ιουνίουg-point.gr

Χρήστος Βουτσάς: Από τον ΠΑΟΚ στη Βίλεμ

Ένας ακόμη Έλληνας ποδοσφαιριστής εντάχθηκε στο δυναμικό της ολλανδικής Βίλεμ. Συγκεκριμένα, ο εν λόγω σύλλογος ανακοίνωσε την απόκτηση του 18χρονου, Χρήστου Βουτσά, που αγωνίζονταν μέχρι πρόσφατα στην Κ-19 του ΠΑΟΚ.

Οι Ολλανδοί ανακοίνωσαν την απόκτηση του νεαρού στόπερ, ο οποίος δοκιμάστηκε πρώτα για δύο εβδομάδες και έπειτα υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την Βίλεμ, δεδομένου ότι έμεινε ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ. Ο νεαρός αμυντικός, θα αγωνιστεί αρχικά με την δεύτερη ομάδα της Βίλεμ και ανάλογα με την εξέλιξή του, θα προωθηθεί στην πρώτη ομάδα του συλλόγου από το Τίλμπουρχ.

Διάβασε  ΠΑΟΚ και Ντιναμό ενδιαφέρονται για τον ελεύθερο Λουίζ Φελίπε