Τετάρτη, 24 Ιουνίουg-point.gr

Ενρίκε: «Επέστρεψα σπίτι»

Αμέσως μετά επισημοποίηση της επιστροφής του στον ΠΑΟΚ, ο Πέδρο Ενρίκε άφησε το δικό του μήνυμα με ανάρτηση του στο instagram. Με την λεζάντα: «Επέστρεψα σπίτι!»

Δείτε:

 

Διάβασε  «Ένα νέο κεφάλαιο ξεκινά» - Ανέλαβε και επίσημα τον ΠΑΟΚ ο Λίσι (βίντεο)