Τετάρτη, 10 Ιουνίουg-point.gr

Η αποστολή του Δικέφαλου έφτασε στην Τούμπα χωρίς τον Ιβάν Σαββίδη

Η αποστολή του ΠΑΟΚ βρίσκεται στην Τούμπα λίγο πριν τις 20:00 για τον πρώτο προημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας: με τον Παναθηναϊκό με…απουσία που προκάλεσε αίσθηση.

Ο Ιβάν Σαββίδης δεν συνόδευσε τους παίκτες μέχρι το γήπεδο όπως συνηθίζει να κάνει στα εντός έδρας ματς του δικέφαλου.

Διάβασε  Νέος CEO στον ΠΑΟΚ ο Αγησίλαος Τουμαζάτος – Παραμένει Α’ αντιπρόεδρος η Γκοντσαρόβα