Τετάρτη, 24 Ιουνίουg-point.gr

Tι έγραψε ο Γιώργος Σαββίδης μετά το τρομερό ματς του «Δικέφαλου» κόντρα στους Ολλανδούς

Λίγη ώρα μετά τη μεγάλη ανατροπή του ΠΑΟΚ, ο Γιώργος Σαββίδης «χτύπησε» στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram. Ο αντιπρόεδρος της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ είχε μόνο μία… λέξη να «πει» και αυτή ήταν: Περηφάνεια.

 

Διάβασε  ΠΑΟΚ: Ετοιμάζεται για επιστροφή στη χώρα του ο Σάντσες