Παρασκευή, 26 Ιουνίουg-point.gr

Το μήνυμα του Γιώργου Σαββίδη για την ισοπαλία στο ντέρμπι

Ο ΠΑΟΚ σπατάλησε πολλές ευκαιρίες στο ντέρμπι με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ και ο Γιώργος Σαββίδης χαρακτήρισε άτυχο τον «δικέφαλο του Βορρά», ενώ συνεχάρη τον Άμπελ Φερέιρα.

«Άτυχοι… Μπράβο κόουτς, μπράβο ΠΑΟΚ», ανέφερε το μέλος του ΔΣ του νταμπλούχου Ελλάδος.

 

Διάβασε  Σύμφωνα με δημοσίευμα από το Μεξικό, ο ΠΑΟΚ βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για την παραχώρηση του Σάντσες στην Άτλας