Τετάρτη, 24 Ιουνίουg-point.gr

Ο Γιώργος Σαββίδης για την απώλεια των δύο οπαδών του ΠΑΟΚ το 1991

Ο Γιώργος Σαββίδης έκανε ανάρτηση για τη μαύρη επέτειο της συμπλήρωσης 28 ετών από την απώλεια των δύο οπαδών του ΠΑΟΚ, που έχασαν τη ζωή τους, Ευθύμη Λιάκα και Κώστα Ντόλια, που έχασαν τη ζωή τους με φρικτό τρόπο το 1991.

inner

Διάβασε  Ο αρχηγός του ΠΑΟΚ, Άντριγια Ζίβκοβιτς θέλησε με ένα ξεχωριστό μήνυμα στα social media να αποχαιρετήσει τον Ραζβάν Λουτσέσκου