Κυπελλούχος Ελλάδας στο χάντμπολ γυναικών ο ΠΑΟΚ, πρώτη κούπα στα 100 χρόνια!
Ο ΠΑΟΚ, αφού υπέταξε την ΑΕΚ στα ημιτελικά, κατέκτησε και την κούπα στο Κύπελλο Ελλάδας χάντμπολ γυναικών, επικρατώντας με 26-18 της Αναγέννησης Άρτας.
https://www.youtube.com/watch?v=rVfGe8df3Uk
Ο «δικέφαλος του Βορρά» πανηγύρισε το 8ο τρόπαιο της ιστορίας του στο συγκεκριμένο τμήμα, με τη φετινή επιτυχία να αποκτά ξεχωριστή σημασία, καθώς είναι το πρώτο που κατακτά ο σύλλογος στη συμπλήρωση 100 ετών ζωής. Σημαντική συμβολή είχαν οι Τσικνάκη και Τροχίδου, με τη δεύτερη να αναδεικνύεται πρώτη σκόρερ του τελικού.
Η επικράτηση με 26-18 (ημίχρονο 15-11) στον τελικό του φάιναλ φορ, που διεξήχθη στο κλειστό γυμναστήριο Κωστακιών στην Άρτα, χάρισε στον ΠΑΟΚ το όγδοο Κύπελλο της ιστορίας του. Με αυτήΝ τη νίκη, ο «δικέφαλος του Βορρά» επέστρεψε στην κορυφή της διοργάνωσης μετά το 2024 και...








